Isabell "Bellla"

Bella är en maxad b-ponny, russ. Hon är född 97. Jag fick Bella på foder den 28 april 2008 och den 16 augusti 2008 köpte jag henne. Hon betyder allt för mig. Vi tävlar hoppning, L:C och L:B med godkända resultat och fullt med placeringar. Med hennes förra ägare, Linnea Löfstrand tävla hon L:A dressyr med vinster och kommit trea i DM, men jag är mer för hoppningen.
Bella kan vara lite grinig i stallet och svår fångad i hagen, men bara man gosar mycket med henne så blir hon snäll.
Men jag har fyllt 13år nu i januari och får bara tävla henne i hoppning tills i höst/vinter. Och då måste jag sälja henne och få min syrras c-ponny, Mizette kanske. Men Bella är mitt ALLT så det blir inte så lätt att sälja henne.
ISABELL IN MY HEART ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0