Måndag 22/2 !

Vaknade vid 9 då åt man frukost sen klädde jag på miig och så gick jag ner till Emil Gjorde inte så jätte mycket för jag skulle hem vid 12.00 och äta.
Sen vid 12.45 så skjutsade mamma mig,Emil och Emma till vallarna dä vi åkte pulka det var skoj.
Sen vid halv 3 hämtade Emil´s och Emma´s mamma oss då åkte jag hem.
Mamma och jag åkte till stallet för att hämta Charlotta och Emmy då tvättade jag Bella´s sår som hon har på ett bak ben fast det var inte så farligt.
Efter stallet åkte vi hem till Emmy och hade skoj.
Vi filmade lite om att vi blev mobbade, Kunen blev på sprungen av en elefant och att en kille hade klänning på skolavslutningen och han hade frågat chans på sin fröken xD
sen gick vi ut och begravde varandra i snön Chrlotta fick bli ett päron, jag fick bli en apelsin och Emmy fick bli en morott sen vid 21.00 åkte vi hem och kollade på tv sen var det sängen vid 22.45 <33333




/ llouisakarlsson
 Min Älskade Bella<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0