Tjabalu alla bloggläsare!

Idag så vaknade man vid 07.00 för att jag skulle tävla med Bella i dressyr.
När jag kom till stallet så hade Bella tagit ut 5 flätor med det gick snabbt att göra om dom!

Hon gick jätte fint i dressyren.

jag fick 178 poäng och 63,57% så jag är jätte nöjd

men det räckte inte till en placering jag kom 4:a tror jag och det var 2:a som fick pris.

Sen var det att åka hem och duscha sen på stan med syrran och pappa jag hittade två tröjor på JC.

Efter stan så åkte jag till oxelösund till kusinen och doms mamma fyllde år.

Och nuär jag hemma ska inte göra så jättemycket.     ♥



/
llouisakarlssson




Min Älskade Bella hon är bara Miiiiin !! <3333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0